GRAND Galleries

Galleries

[Galleries not found]

Exerciţii teatrale în teatrul rus contemporan/Theatrical exercises in contemporary Russian theater

 

 

În luna august, 2021, Teatrul Dramatic din Sankt Petersburg organizează în Moscova un master-class de „Improvizații prin metoda Teatrului Pământului”. Lecţiile sunt  conduse de Vitaly Kim, regizor, coregraf, autor al metodologiei „Mistificare neuro-kinestezică pentru dezvoltarea actorilor”. Vitaly este, de asemenea, regizor şi responsabil cu scenele de dans din filme. Conlucrând cu Vitaly Kim, actorii pot obţine: interacțiunea sinergică şi conştientă cu un partener, terapie prin mişcare, performanța tehnică completată cu emoția  dansului, nuanțele mișcării, înţelegerea spaţiului şi a dinamicii naturale.

Comentând aceste ateliere, Keith Ferrazzi, le apreciază pozitiv, spunând: „Conexiunile sunt totul. Totul în lume există doar în legătură cu ceva. Nimic nu poate exista izolat. Suficient că ne prefacem că suntem ființe independente care pot trăi singure.”

Dina Mukhametdinova descrie exerciţiile ca fiind nu numai pentru corp, ci şi despre natura umană, despre energie, senzații, despre dezvoltarea acestor calităţi interioare. Ea spune: “am avut noroc cu profesorul Vitaly Kim. Acesta este un tip special de studiu: la urma urmei, Vitaly este inclus în absolut fiecare student. Și cât de ușor și pozitiv corectează greşelile. Îmi place atmosfera prietenoasă şi tonica. Am început doar de două luni și cât de bine mă simt! La fiecare lecție  simt primăvara propriului corp, plec cu o concentrare incredibilă de energie pozitivă. Acest lucru a devenit deja combustibil pentru viață! Trăim într-o lume mentală atât de tensionată, formalizată, încât aceste instincte  naturale sunt necesare pentru toată lumea.”

O alta cursantă mărturiseşte: “ca actriță,  Improvizațiile  prin metoda Teatrului pămantului îmi oferă o abilitate atât de necesară și de neînlocuit, cum ar fi să  simt  bine  spațiul, să lucrez cu acesta și să am o atitudine față de acesta. Pentru un actor, aceasta este o cunoaștere foarte importantă, deoarece noi (actorii) lucrăm întotdeauna cu spațiul sau în spațiu, fie într-o sală de repetiții sau o scenă. Nu ar trebui să ne separăm de locul în care ne aflăm, ci ar trebui să facem parte din el și să luăm proprietățile sale şi atunci acțiunea va fi mai semnificativă” (Tanya Pasechnik).

Pe lângă fotografiile de la şcoala de improvizaţie vă oferim un album de fotografii de la un spectacol “outdoor”, cu  actriţele  Anna Nikolaeva și Anna Mednikova, Teatrul Pământului (fotografii de Andrey Noir). Conceptul este însoţit de cuvintele lui Truman Capote, care scria: „Vântul suntem noi: ne adună, ne păstrează vocile și apoi, după un timp, le joacă, trimițându-le prin frunze și ierburile de pe pajiști.”

 

 

Theatrical exercises in contemporary Russian theater

In August, 2021, the Dramatic Theater of St. Petersburg organizes in Moscow a master class of “Improvisations by the method of the Earth Theater”. The lessons are led by Vitaly Kim, director, choreographer, author of the methodology “Neuro-kinesthetic mystification for the development of actors”. Vitaly is also the director and responsible for the dance scenes in the movies. By working with Vitaly Kim, actors can achieve: Synergistic and conscious interaction with a partner, movement therapy, technical performance complemented by the emotion of dance, nuances of movement, understanding of space and natural dynamics.

Commenting on these workshops, Keith Ferrazzi appreciates them, saying: “Connections are everything. Everything in the world exists only in connection with something. Nothing can exist in isolation. Enough of us pretending to be independent beings who can live alone. ”

Dina Mukhametdinova describes the exercises as not only for the body, but also about human nature, about energy, sensations, about the development of these inner qualities. She says: “I was lucky with Professor Vitaly Kim. This is a special type of study: after all, Vitaly is included in absolutely every student. And how easy and positive it is to correct mistakes. I like the friendly and toned atmosphere. I only started two months ago and how good I feel! At each lesson I feel the spring of my own body, I leave with an incredible concentration of positive energy. This has already become fuel for life! We live in a mental world so tense, formalized that these natural instincts are necessary for everyone.”

Another student confesses: “as an actress, Improvisations through the Earth Theater method gives me such a necessary and irreplaceable ability, such as to feel good about the space, to work with it and to have an attitude towards it. For an actor, this is a very important knowledge, because we (the actors) always work with the space or in space, either in a rehearsal room or a stage. We should not separate ourselves from where we are, but we should be part of it and take its properties and then the action will be more significant” (Tanya Pasechnik).

In addition to the photos from the improvisation school, we offer you a photo album from an “outdoor” show, with actresses Anna Nikolaeva and Anna Mednikova, Earth Theater (photos by Andrey Noir). The concept is accompanied by the words of Truman Capote, who wrote: “The wind is us: it collects, keeps our voices, and then after a while, plays them, sending them through the leaves and meadow grasses” (Voices of Grass).

 

 

Ejercicios teatrales en el teatro ruso contemporáneo

 

En agosto de 2021, el Teatro Dramático de San Petersburgo organiza en Moscú una clase magistral de “Improvisaciones por el método del Teatro de la Tierra.” Las lecciones están a cargo de Vitaly Kim, directora, coreógrafa, autora de la metodología “Mistificación neuroquinestésica para el desarrollo de actores.” Vitaly también es el director y responsable de las escenas de baile en las películas. Al trabajar con Vitaly Kim, los actores pueden lograr: Interacción sinérgica y consciente con un compañero, terapia de movimiento, actuación técnica complementada con la emoción de la danza, matices de movimiento, comprensión del espacio y dinámica natural.

Al comentar sobre estos talleres, Keith Ferrazzi los aprecia y dice: “Las conexiones lo son todo. Todo en el mundo existe solo en conexión con algo. Nada puede existir aislado. Ya basta de pretender ser seres independientes que pueden vivir solos.”

Dina Mukhametdinova describe los ejercicios no solo para el cuerpo, sino también sobre la naturaleza humana, sobre la energía, las sensaciones, sobre el desarrollo de estas cualidades internas. Ella dice: “Tuve suerte con el profesor Vitaly Kim. Este es un tipo especial de estudio: después de todo, Vitaly está incluido en absolutamente todos los estudiantes. Y qué fácil y positivo es corregir errores. Me gusta el ambiente agradable y tonificado. Empecé hace solo dos meses y ¡qué bien me siento! En cada lección siento el resorte de mi propio cuerpo, salgo con una increíble concentración de energía positiva. ¡Esto ya se ha convertido en combustible para la vida! Vivimos en un mundo mental tan tenso, formalizado que estos instintos naturales son necesarios para todos.”

Otra alumna confiesa: “como actriz, Improvisaciones a través del método Earth Theatre me da una habilidad tan necesaria e insustituible, como sentirme bien con el espacio, trabajar con él y tener una actitud hacia él. Para un actor, este es un conocimiento muy importante, porque nosotros (los actores) siempre trabajamos con el espacio o en el espacio, ya sea en una sala de ensayo o en un escenario. No debemos separarnos de donde estamos, pero debemos ser parte de él y tomar sus propiedades y entonces la acción será más significativa” (Tanya Pasechnik).

Además de las fotos de la escuela de improvisación, te ofrecemos un álbum de fotos de un espectáculo “al aire libre”, con las actrices Anna Nikolaeva y Anna Mednikova, Earth Theatre (fotos de Andrey Noir). El concepto va acompañado de las palabras de Truman Capote, quien escribió: “El viento somos nosotros: recoge, mantiene nuestras voces, y luego, al cabo de un rato, las toca, enviándolas a través de las hojas y la hierba del prado” (Voices of Grass).

 

© Sud-Est Forum 2021

Posted by on august 22, 2021. Filed under ARTE VIZUALE,HOME,NEWS. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry